Bestel- en betaalproces

Op de site kunt u uitgebreid zoeken in onze woonaccessoires.  In onderstaande 9 stappen wordt beschreven hoe het bestel- en betaalproces in zijn werking gaat.

  1. Winkelmandje: zoek uw product, en selecteer In winkelmandje. Winkel verder of ga naar het winkelmandje.
  2. Klik op bestellen.
  3. Uw gegevens: U hoeft geen profiel aan te maken, wel moet u uw correcte gegevens invullen. 
  4. Maak uw keuze: Gratis afhalen of Bezorgen en druk op de knop bestellen.
    - AFHALEN: U kunt uw bestelling afhalen aan de Lange Tiendeweg 66, 2801 KJ te Gouda. Wij nemen contact met u op als uw bestelling klaar ligt. Controleer daarom uw gegevens op juistheid.
    - BEZORGEN: controleer uw gegevens of voeg een ander adres toe. Druk vervolgens op de knop Betaalwijze
  5. Uw betalingsmethode kiezen: U kunt alleen betalen via iDEAL. 
  6. Bestelling afronden: Rechts onderin klikt u op koop nu. U kiest uw bank en wordt doorgeschakeld naar de betalingspagina van uw bank. Voor de financiële afhandeling maken wij gebruik van de payment provider Mollie. Dit om een veilige en soepele afhandeling van uw bestelling te waarborgen.
  7. U ontvangt een e-mail ter bevesting van uw bestelling met daarin uw unieke ordernummer en de factuur. U kunt uw factuur (binnenkort) ook in uw orderstatus terugvinden.
  8. Indien de status van uw bestelling wijzigt, wordt u ook weer op de hoogte gehouden door het verzenden van een e-mail met de statuswijziging.

 

Veilig betalen

 Tijdens een betaling via creditcard of iDEAL zult u onze webshop tijdelijk verlaten en naar het betaalscherm van uw bank gaan. 
Mollie verwerkt betalingen voor webshops. Je kunt ze zien als een tussenpersoon; ze zorgen ervoor dat uw geld veilig van uw bank naar de webshop gaat. Omdat ze het betalingsproces uit handen nemen voor de webshop, ziet u  Duijvendijk Wonen via Mollie op je bankafschrift staan met hun rekeningnummer (NL51 DEUT 065 2624 61) vermeld. De bedragen die binnenkomen bij Mollie moeten altijd gekoppeld zijn aan een webshopbestelling, dit verschijnt automatisch bij mededeling. Als dit niet het geval is, kunnen ze niet achterhalen waar het geld naartoe moet. Dergelijke bedragen worden binnen 2 werkdagen automatisch teruggestort. Het is niet mogelijk om dit proces te versnellen. 
Als Mollie uw betaling heeft ontvangen en gecontroleerd, krijgen wij een akkoord en gaan wij uw bestelling verwerken. Uw orderbevestiging ontvangt u via de email. Het is daarom belangrijk dat u het goede mailadres opgeeft. Via de orderbevestiging geven wij aan dat de bestelprocedure succesvol is verlopen en dat wij uw order hebben ontvangen. 
 
 

Retourneren bestelling

Mocht u uw bestelling willen retourneren? Geef dit dan binnen veertien dagen na levering aan. 
Mocht u buiten de veertien dagen een retourmelding geven dan kunt u het artikel niet meer retourneren.
Neem contact op met info@duijvendijkwonen.nl of 0182-59 98 68. 

 

Service en retournering beschadigde of onjuiste artikelen

Duijvendijk Wonen raadt aan de bestelling  onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Is een artikel beschadigd bij ontvangst? Meld dit dan zo snel mogelijk. Bij een later defect kunnen wij niet garanderen dat dit komt door het verzenden van het artikel. 

  • U kunt ons altijd per e-mail: (info@duijvendijkwonen.nl) vragen om herstel, vervanging of levering van het ontbrekende of gebrekkige gedeelte van het product. U krijgt altijd binnen 5 werkdagen bericht over de oplossing.